פרסום מודעות אבל בעיתון ידיעות אחרונות

הדרך לפרסם מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות

מוות של אדם אהוב הוא אירוע טראגי, המצריך את תהליך האבל. חלק חשוב בתהליך האבל הוא הודעה על מותו של הנפטר/ת לציבור הרחב. דרך נפוצה לעשות זאת היא על ידי פרסום מודעת אבל בעיתון.

ידיעות אחרונות הוא העיתון הנפוץ ביותר בישראל, ולכן פרסום מודעת אבל בעיתון זה היא דרך יעילה להגיע לקהל רחב של אנשים. במאמר זה, נלמד הכל על פרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות, החל ממהי מודעת אבל, דרך סוגי מודעות אבל, ועד לתהליך ההזמנה והפרסום.

מהי מודעת אבל?

מודעת אבל היא הודעה קצרה, המופיעה בעיתון, המבשרת על מותו של אדם. מודעת אבל כוללת בדרך כלל את שם הנפטר/ת, תאריך הלוויה, ומידע נוסף על הנפטר/ת. מטרתה העיקרית – ליידע את מכריו של הנפטר/ת ושל משפחתו, בדבר לכתו לעולמו, ובכך לאפשר למכריו ללוות אותו בדרכו האחרונה וכן לנחם את המשפחה על האובדן.

מודעת אבל היא דרך משמעותית להנציח את זכרו של אדם אהוב. היא מאפשרת לאנשים לדעת על מותו של הנפטר/ת, וכן ללמוד עוד על חייו. מודעת אבל יכולה גם לעזור למשפחה ולחברים של הנפטר/ת להתמודד עם האבל שלהם.

  • סוגי מודעות אבל

שני הסוגים העיקריים של מודעות האבל הן מודעות פטירה ומודעות השתתפות בצער.

בתוך מודעות הפטירה ניתן לפרסם מודעה קצרה / מודעה ארוכה-

•           מודעה קצרה: מודעת אבל קצרה כוללת בדרך כלל את שם הנפטר/ת, תאריך הלוויה, ומקום ההלוויה.

•           מודעה ארוכה: מודעת אבל ארוכה כוללת בדרך כלל את שם הנפטר/ת, תאריך הלוויה, מקום ההלוויה, כמה מילים על הנפטר'ת וכן פרטים לגבי מיקום השבעה ומועדי קבלת מבקרים בבית המשפחה האבלה.

מודעה קצרה היא הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים שרוצים להודיע על מותו של אדם אהוב בצורה קצרה ופשוטה. מודעת ארוכה היא הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים שרוצים להנציח את זכרו של הנפטר/ת בצורה יפה ומרגשת.

כיצד מפרסמים מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות?

כדי לפרסם מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות, ניתן לשלוח אלינו הודעת וואטסאפ / לפנות אלינו טלפונית/ בדואר אלקטרוני או באמצעות הטופס באתר. לצורך הכנת מודעת האבל, יש לספק את הפרטים הבאים:

•           שם הנפטר/ת

•           תאריך הלוויה

•           מקום ההלוויה

מערכת הפרסום תכין עבורכם הדמיה לאישור בגודל הרלוונטי. לאחר אישור הפרסום, המודעה תתפרסם בעיתון.

מחיר פרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות

מחיר פרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות תלוי בגודל המודעה, ובמועד בו תתפרסם המודעה, המחירון המלא של מודעות האבל מפורט בדף המחירון.

גודל מודעת אבל

מודעות אבל מחולקות לשלוש קטגוריות של גודל:

•           מודעה קטנה: מודעת אבל קטנה היא מודעה מינימלית אשר לרוב בגודל של 4" או 5"

•           מודעה בינונית: מודעת אבל בינונית היא מודעת אבל בגודל 6" או 9" לרוב.

•           מודעה גדולה: מודעת אבל גדולה היא מודעת אבל בגודל של רבע עמוד ומעלה.

מיקום מודעת אבל

מודעות האבל מתפרסמות בעמודי החדשות של ידיעות אחרונות, במדור ייעודי של מודעות אבל. במידת הצורך, לפי בקשות מיוחדות, לעיתים מבקשים למקם את המודעה במדור ספציפי כגון מדור ספורט במידה ומדובר על נפטר/ת שקשורים לתחום.

הנצחת זכרו של הנפטר/ת באמצעות מודעת אבל

מודעת אבל היא דרך מעולה להנציח את זכרו של אדם יקר. מודעת אבל יכולה לשמש גם כדרך להעביר מסר לציבור הרחב, או לאנשים ספציפיים. לדוגמה, מודעת אבל יכולה לשאת מסר תמציתי של תקווה, אהבה, או נחמה. מודעת אבל יכולה גם לשמש דרך להוקיר את זכרו של הנפטר/ת, ולספר לעולם בקצרה על הדברים הטובים שעשה. על ידי ניסוח מודעת אבל בצורה יפה ומרגשת, תוכלו להפוך את המודעה לדרך משמעותית להביע את הכאב והאבל שלכם, ולהנציח את זכרו של הנפטר/ת.

סיכום

פרסום מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות היא דרך יעילה להנציח את זכרו של אדם אהוב. מודעת אבל היא למעשה הודעה לציבור הרחב על מותו של הנפטר/ת, והיא יכולה לשמש גם כדרך להביע את הכאב והאבל של המשפחה והחברים של הנפטר/ת, או להודות לאנשים שתמכו במשפחה בתקופה קשה זו.

ישנם שני סוגים עיקריים של מודעות אבל: מודעת פטירה ומודעות אזכרה. בתוך מודעות הפטירה יש מודעה קצרה, הכוללת את שם הנפטר/ת, תאריך הלוויה, ומקום ההלוויה; ומודעה ארוכה, הכוללת מידע נוסף על הנפטר/ת ועל השבעה.

על מנת לפרסם מודעת אבל בעיתון ידיעות אחרונות, פנו אלינו כל יום עד הלילה- נוכל לפרסם את המודעה כבר ביום למחרת

אתם משאירים פרטים ואנחנו מייד חוזרים

כדי להפוך את הפנייה ליעילה יותר, באפשרותכם לכתוב לנו בעניין המודעה שאתם מבקשים לפרסם, כדי שנגיע מוכנים לשיחה… :)